Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Τελευταίες 5 Αναρτήσεις Paragliding And Aviation

Πέμπτη 13 Αυγούστου 2009

Ήπειρος Air Beach Party 09 - Aνανέωση

Μερικές ακόμα φωτογραφίες από τον Βράχο που μας έστειλε ο Δημήτρης ''Διακοφτέος''.
Τον ευχαριστούμε διπλά γιατί παιδεύτηκε να τις στείλει από αργή σύνδεση (διακοπές γαρ..)









Κι ένα βιντεάκι από youtube μέσω Ανδρέα ''Ζησο'':

Φωτογραφίες από το Σ.Κ.
στην παραλία του Βράχου Πρεβέζης
Άλλο ένα αξέχαστο διήμερο παρέα με τα παιδιά του Ήπειρος ...
Με πτήσεις πάνω από την ατέλειωτη παραλία

Η απογείωση

Έτοιμος για την απογείωση

Κάπου εδώ πίσω ένα μέλος του Ozone (Beach) Team ετοιμάζεται..


Ο Νίκος ''Αντονίκ''


Αφού τσεκάρει τον εξοπλισμό και τον αέρα, τρέχει λίγο και απογειώνεται

Ωραίο χρώμα το πήρες Αντονίκ (έχω κι εγώ ένα ίδιο αντίγραφο με καποια ..εχμμ, κιλά παραπάνω ..)

Διακοφτέος με το χαρακτηριστικό καινούργιο Ιγκουάνα κράνος

On Air ..


To the Beach ... ..

H αφεντομουτσουνάρα μου (πώς είμαι έτσι θεούλη μου?)


Σαν παλιό σινεμά ..

Άπαιχτες φωνές, μέχρι τις πεντέμισι το πρωί, δεν είπαν όχι σε καμμία παραγγελιά..


Αχτύπητη η μπάρα ..

Γευστικότατο το μενού..

Ευχαριστούμε τον Σεφ..

Ωπα.., βλέπω έγινε θαύμα, γιατρεύτηκε και η μέση..


Κατά κύρη - κατά γιο λέει η παροιμία..
Στη φωτό: The (Beach) Party animals ..... .. ...

Crazy Ufos ..!

Ευχαριστούμε τα παιδιά του Ήπειρος για το υπέροχο Σαββατοκύριακο και την, όπως πάντα, άψογη φιλοξενία!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πείτε το εδώ..!: