Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Τελευταίες 5 Αναρτήσεις Paragliding And Aviation

Τετάρτη 19 Αυγούστου 2009

Πετώντας με τα Αυγουστιάτικα Μελτέμια στην Πούντα - Διακοφτό ..

Οι διακοπές σιγά σιγά μας τελειώνουν. 'Ομως αυτή την εβδομάδα τα γνώριμα λημέρια της Πούντας είναι μια πραγματική ιπτάμενη όαση..
Με το μελτέμι να μην κόβει κάτω από τα 20 χιλιόμετρα απογειωθήκαμε χθες το απόγευμα από τα 660 μέτρα ύψος της απογείωσης της Αγίας Τριάδας, για μια ήρεμη πτήση με δυναμικό στα εντυπωσιακά όσο και απότομα βράχια του βουνού αριστερά. Η προσγείωση ήταν στο γραφικό λιμανάκι του Διακοπτού, όπου φτάσαμε χαλαρά, με ύψος γύρω στα 500-600 μέτρα και μετά από τεσερεσίμισι χιλιομετράκια απαράμιλλης ομορφιάς.
Έτσι απλά όμορφα και ωραία.. όπως πρέπει να είναι κάθε μας πτήση..

GiotaR ready for take off

Κι ο Αντονίκ έτοιμος..

Mitsos from Diakopto: ''Δεν φεύγει κανείς αν δεν σας πω εγώ!''

Τελικά φύγαμε όλοι.. .. έφυγα κι εγώ ..!

Με αυτόν τον αέρα δεν χρειάζεται να κολλήσεις στα βράχια για να ανεβείς. Αριστερά είναι το μοναστήρι της Αγίας Τριάδας.

Μια κουκιδίτσα εκεί στο βάθος στο ύψος μου, είναι ο Διακοφτέος.Έρχομαι φίλε..

Κάτσε να βγάλω και καμιά φωτό..
Αζιμούθιο, στόχος δεξιά από το άρβυλο..

Aφήνουμε σιγά σιγά την απογείωση μακριά πίσω μας..

Σε έφτασα και σ' έχω στα σκοπευτικά μου..

Λίγο παιχνίδι πάνω από την παραλία του Διακοφτού..

Μη με ψάχνεις δεξιά και πίσω. Σε πέρασα με χίλια και είμαι αριστερά σου..

Να και η προσγείωση. Η GiotaR και ο Αντονίκ έχουν μόλις προσγειωθεί..

Πάμε τη βόλτα μας.. Θα χειμωνιάσει σε λίγο και θα μας λείψουν αυτές οι βόλτες.. ....

Πού είσαι Μήτσε θα 'ρθεις ..?
Στο (πολύ) βάθος η παραλία της Πούντας..

Με τον Δημήτρη τον Διακοφτέο πετάμε τις ίδιες πτέρυγες τα Οzone Rush 2. Mόνο που ο Μήτσος πετάει ένα small κάπου στη μέση και εγώ ένα large κάπου στο επάνω όριο των κιλών τιγκαρισμένο, ίσως και να το ξεπερνάω και κάτι τις!
Το αποτέλεσμα είναι ο Μήτσος συχνά πυκνά να βλέπει την πλάτη μου και να απορεί με την ταχύτητά μου, κι εγώ συχνά και μάλλον πάρα πολύ πυκνά να βλέπω το νούμερο από τα παπούτσια του, και να λέω ''πως ανεβαίνει έτσι ρε π***** μου ...!''

Η παραλία της Εγκάλης ανατολικά του Διακοφτού φημισμένη για τα beach club της. Για όποιον του αρέσει το πολύ ντάπα ντούπα..

Ο Μήτσος χτύπησε μια βίδα (σπειροειδή βύθιση) για να μην πέσουμε μαζί στην προσγείωση. Τα λένε αυτά βρε Μήτσε, τελικά δεν την πρόλαβα..

Τα κεφάλια μέσα, πάμε για προσγείωση..

Κι ένα πιο προσωπικό δώρο
από όλους τους συντελεστές του
''Paragliding and Aviation''
προς την ΠαναGiotaR για τη γιορτή της.
Η άπαιχτη απογείωσή της:


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πείτε το εδώ..!: