Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Τελευταίες 5 Αναρτήσεις Paragliding And Aviation

Σάββατο 15 Μαΐου 2010

Πρώην Αεροδρόμιο Ελληνικού

*Άρθρο του www.greekhelicopters.gr

Αγαπητέ Κύριε Χατζηνικολάου. Σήμερα στην εκπομπή σας, στο Real Fm, αναφερθήκατε στο αεροδρόμιο του Ελληνικού,λέγοντας να σταματήσουν οι σκέψεις και συζητήσεις με τους ”Καταριανούς” για αξιοποίηση και ανάπτυξη του αεροδρομίου, (αν έχουν ξεκινήσει τέτοιες συζητήσεις), και να αξιοποιηθεί η περιοχή με εμπορικά κέντρα κλπ. Επειδή μπαίνετε σε πολλά σπίτια μέσω του ραδιοφώνου και της τηλεόρασης, με αποτέλεσμα και λόγω της δημοσιογραφικής σοβαρότητος που σας διακρίνει να επηρεάζετε την γνώμη πολλών συμπολιτών μας θα θέλαμε να σας επισημάνουμε τα εξής:

1) Δεν υφίσταται πουθενά στον πλανήτη προηγούμενο κατάργησης αεροδρομίου, λόγω εκτός των άλλων και των σοβαροτάτων επενδύσεων και υποδομών που έχουν γίνει κατά την κατασκευή του. Μάλλον κάτι θα ξέρουν οι κουτόφραγκοι και δεν κάνουν τέτοια πράγματα.
Μοναδική πρωτιά έχει η Ελλάδα που όχι μόνον έκλεισε το διεθνές αεροδρόμιο Ελληνικού αλλά κατέστρεψε και το μοναδικό Αεροδρόμιο Γενικής Αεροπορίας της Αττικής στο Μαραθώνα μετατρέποντάς το σε προσωρινό κωπηλατοδρόμιο για τους Ολυμπιακούς Αγώνες και στη συνέχεια σε βατραχο-κουνοποεκτροφείο  του νομού μας με την σύμφωνη γνώμη των τοπικών παραγόντων των οποίων οι τσέπες γέμισαν με ζεστά Ευρώ, αφήνοντας την περιοχή της πρωτεύουσας χωρίς Αεροδρόμιο Γενικής Αεροπορίας (πάλι πρωτιά εμείς).
Ενδεχομένως δεν το γνωρίζετε αλλά ο αεροπορικός τουρισμός (που δεν έχει καμμία σχέση με τον τουρισμό του σακιδίου πλάτης και του νοικιασμένου 10 θέσιου ιστιοπλοικού από12 επιβάτες που φέρνουν μαζί τους και τις κονσέρβες με το φαγητό που θα φάνε κατά την διάρκεια των διακοπών τους) αποτελεί σημαντικό έσοδο για τις πολιτισμένες χώρες τις Ευρώπης.
Βέβαια εκεί η κατοχή ενός 4θέσιου μονοκινητήριου αεροπλάνου η ελικοπτέρου δεν θεωρείται έγκλημα και η απόκτησή τους δεν αποτελεί τεκμήριο πλουτισμού η νεοπλουτισμού και σε καμμία περίπτωση τα αεραθλητικά αυτά μέσα δεν αντιμετωπίζονται από τις κρατικές αρχές σαν γαλακτοφόρες αγελάδες για συνεχές άρμεγμα, όπως στην χώρα μας.
Και ο τουρισμός αυτός υπάρχει και θέλει να έρθει στη πανέμορφη και από αέρος Ελλάδα μας.
Επιβεβαίωση των λεγομένων μας, η επιστολή που είχε σταλεί στο Κ. Καραμανλή επί πρωθυπουργίας του από Αυστριακούς πολίτες που επιχείρησαν να έρθουν στη χώρα μας για διακοπές με 4 ιδιωτικά αεροπλάνα και τελικά με το αλαλούμ που επικρατεί στα ωράρια των ελληνικών αεροδρομίων και την αδυναμία τροφοδοσίας με καύσιμα πέρασαν στην Τουρκία, που τους καλοδέχτηκε και τους εξυπηρέτησε με τον καλύτερο τρόπο εκμεταλλευόμενη ακόμη μιά φορά την ανικανότητά μας να υποδεχθούμε τουρισμό υψηλής ποιότητας.
2) Αντίθετα με τα λεγόμενα των ανευθυνουπευθύνων και των γνωριζόντων τα πάντα, η διατήρηση του αεροδρομίου Ελληνικού δεν αντίκειται στη συμφωνία με τον κατασκευαστή και εκμεταλλευόμενο το Αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος. Η συμφωνία προβλέπει την μη λειτουργία άλλου ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ σε ακτίνα 100 χλμ απο το Ελ. Βενιζέλος. Δεν απαγορεύει την λειτουργία αεροδρομίου Γενικής Αεροπορίας (για το οποίο ενδιαφέρονται οι Καταριανοί) και το οποίο θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και από την Πυροσβεστική Υπηρεσία, και από το ΕΚΑΒ, που πληρώνουν σεβαστά ποσά για ενοίκιο στις εγκαταστάσεις του Ελ. Βενιζέλος, αλλά και από την αστυνομία η οποία παρ’ όλο που έχει δημιουργήσει εγκαταστάσεις στο Αεροδρόμιο Τατοίου ξοδεύοντας και εκεί σεβαστά ποσά, προφανώς δεν αρέσει σε κάποιους όπως στο πολυσύχναστο αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος, και δεν έχουν διάθεση να μεταφερθούν στο Τατόι που είναι και δωρεάν.
3) Οι εγκαστάσεις του αεροδρομίου Ελληνικού με λίγα χρήματα μπορούν να ξαναλειτουργήσουν, αφού βέβαια απομακρυνθούν τα τσαντήρια (ίδιον της φυλής μας) που χρησιμοποιούνται για τις περιοδικές εκθέσεις που λαμβάνουν χώρα εκεί, και είναι παραπάνω από ικανοποιητικές για να εξυπηρετήσουν τέτοιου είδους αεροδρόμιο.
Με την πρόταση δε των ενδιαφερομένων για ενοποίηση με την προς την θάλασσα περιοχή και την δημιουργία μαρίνας ικανής να εξυπηρετήσει τις ανάγκες τους φανταστείτε την επένδυση που θα γίνει στη περιοχή και από σκουπιδότοπος θα μετατραπεί σε πόλο πολιτισμού σαν και αυτούς που επισκεπτόμαστε και θαυμάζουμε στην υπόλοιπη παραθαλάσσια Ευρώπη. Και σκεφτείτε όλες αυτές τις θέσεις εργασίας που θα δημιουργηθούν για να λειτουργήσουν αυτές οι εγκαταστάσεις. Και το σημαντικότερο απ’ όλα,  αυτές όλες οι επενδύσεις και οι θέσεις εργασίας και οι υπηρεσίες θα πληρώνονται με χρήμα που θα έρχεται από το εξωτερικό. Ενώ στην περίπτωση των καταστημάτων και εμπορικών κέντρων το χρήμα μας θα κυκλοφορεί γύρω-γύρω μειούμενο σε κάθε συναλλαγή κατά το ποσό της Εφορίας.
4) Τώρα που έπαψε να ασχολείται με τα κοινά και ο παντοδύναμος κουφός ( ούτε το όνομά του δεν θέλουμε να πούμε)  που κατέστρεψε με τις επιλογές του το κόμμα της ΝΔ και είχε υποσχεθεί την περιοχή στους μεγαλοεργολάβους για δημιουργία ”getto” πλουσίων, μήπως να ξαβασκεφτούμε σε συνδυασμό με την πρόταση των ”Καταριανών” και την δημιουργία της πίστας για αγώνες αυτοκινήτων F1, γιατί οι διοργανωτές θέλουν να κάνουν τους αγώνες τους εκει που υπάρχουν οι υποδομές και ο κόσμος και όχι στην Άνω-Κάτω Πετρομαγούλα που επιθυμούν κάποιοι φωστήρες.
Αγαπητέ Κύριε η χώρα μας έχει ελάχιστα προιόντα προς πώληση και ένα απ’ αυτά είναι το τουριστικό προιόν. Ας ανοίξουμε λοιπόν τα μάτια μας και ας επενδύσουμε σωστά με αυτούς που έχουν τις οικονομικές δυνατότητες να πραγματοποιήσουν τις κερδοφόρες αυτές επενδύσεις.
(Φωτογρφίες: Chobe’s Place)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πείτε το εδώ..!: