Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Τελευταίες 5 Αναρτήσεις Paragliding And Aviation

Δευτέρα 10 Μαΐου 2010

Top Gun - Highway to the Dangerzone ..

Tώρα και σε παραπεντίστικη DrFlight έκδοση by Kώστας !!

 Τί ήτανε να τον πειράξω τον Κώστα χθες το απόγευμα στο καφέ του Ομπλού..
''αν τα θες τα βιντεάκια που σου τράβηξα σήμερα θα μου κάνεις κι εμένα βιντεοαφιέρωμα όπως κάτι άλλα ωραία δικά σου που έχω δει.....'' '' Και θα βάλεις και το τραγούδι που έχει στην ταινία στο Top Gun όταν φεύγουν τα F-14 από το αεροπλανοφόρο..δεν θυμάμαι πως το λένε...''

Του το έκανα πολύ δύσκολο λέω μέσα μου, αποκλείεται να βρει τόσο υλικό να το φτιάξει, και σιγά μη βρει και το τραγούδι. Αφού ούτε κι εγώ που το είχα δει πιτσιρίκος 50 φορές δεν θυμάμαι πως το λένε...
Τέλος  πάντων, μερικές φορές τους φίλους, σου αρέσει και λίγο να τους παιδεύεις...

Τί ήτανε να του βάλω τα ''δύσκολα''..
Μέχρι τις δύο παρά τέταρτο το ξημέρωμα το βίντεο ήταν έτοιμο και αναρτημένο στο blog του Κώστα και με τη σωστή μουσική φυσικά........


Καμία σχέση οι δικές μου χαλαρές χομπίστικες πτήσεις με το Highway to the Dangerzone φυσικά, αλλά.. έτσι για να έχουμε κάτι να ...λέμε...

Κώστα είσαι άπαιχτος καλιτέχνης και πολύ καλός φίλος.
Σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ!!!!




Παρακάτω μπορείτε να δείτε και το αυθεντικό Highway to the Dangerzone με τα F-14.

(Την αφεντομουτσουνάρα αν θέλετε μπορείτε να την θαυμάσετε (λέμε τώρα)
και στη αφιερωματική ανάρτηση που μου έκανε ο Κώστας στο DrFlight (Highway to the Dangerzone) στο πολύ ωραίο ιστολόγιο του Κώστα Kάτσακα:   Up To The Sky)


Top Gun - Highway to the Dangerzone ..




Περιηγηθείτε στο 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πείτε το εδώ..!: