Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Τελευταίες 5 Αναρτήσεις Paragliding And Aviation

Παρασκευή 20 Μαΐου 2016

O Δημήτρης είναι καλά και σας ευχαριστεί όλους από καρδιάς

 @Δημήτρης Κ.

Σήμερα πρωί πρωί στην δουλειά δέχτηκα ένα πολύ χαρμόσυνο τηλέφωνο.
Ο φίλος μας ο Δημήτρης στην άλλη άκρη της γραμμής.

Θέλω να ανεβάσεις ένα ευχαριστήριο μου λέει...

Θέλω να γράψεις ENA ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ σε όλους τους συναθλητές μου, τους φίλους μου που έτρεξαν πρώτοι γρήγορα κοντά μου και με βοήθησαν πάρα πάρα πολύ και μου στάθηκαν όλες εκείνες τις πρώτες πολύ δύσκολες ώρες που ήμουν στο βουνό...

Θέλω να γράψεις ENA ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ στα παιδιά του Πυροσβεστικού Σώματος από την 6η ΕΜΑΚ Πάτρας που από την πρώτη στιγμή έτρεξαν κι έφτασαν τόσο γρήγορα στο δύσβατο κατσάβραχο...

Θέλω να γράψεις ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στο πλήρωμα του Ασθενοφόρου και της Κινητής Μονάδας του ΕΚΑΒ.
Ιδιαίτερα θέλω να ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΘΕΡΜΑ τον Γιατρό της Κινητής Μονάδας ο οποίος κατέβηκε στο κακοτράχαλο κατσάβραχο, ως μή ώφειλε, μου έδωσε πολύ κουράγιο και έκανε την πρώτη και πιο βασική εκτίμηση και τις πρώτες απαραίτητες κρίσιμες ενέργειες.

Θέλω τέλος να γράψεις ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στην Πολεμική μας Αεροπορία και ιδιαίτερα στην 384 Μοίρα Έρευνας και Διάσωσης και στα Ιπτάμενα Πληρώματα και Τεχνικούς που επιχειρούν και σώζουν ζωές με τα ελικόπτερα Super Puma.
 Η επέμβασή τους ήταν καταλυτική τόσο σε ότι αφορά τους Χειριστές όσο και η αντιμετώπιση επαγγελματική από τον Γιατρό (ανήκει νομίζω στο ΕΚΑΒ) και τους Διασώστες που ήρθαν, με σταθεροποίησαν στο δικό τους φορείο και με ανέβασαν υποδειγματικά στο ελικόπτερο, τη στιγμή που ήταν ήδη αργά το απόγευμα και σε λίγο θα έφευγε και το τελευταίο φως της ημέρας.
Ειλικρινά είσαστε από μηχανής θεοί παιδιά...

Σας ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΡΜΑ ΟΛΟΥΣ κι εγώ και η οικογένειά μου.
Σας ευχαριστώ από καρδιάς!
Δημήτρης Κ.

------------------------------------------

Για όλους τους φίλους που ρωτάνε.. 
Ο Δημήτρης θα ξεκουραστεί για λίγες ημέρες στο Ρίο και πάρα πολύ σύντομα θα είναι και πάλι κοντά μας σε γη και ουρανό, γερός και χαμογελαστός όπως πάντα.
---------------------------------------------------------

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πείτε το εδώ..!: